Srečanje članov Strokovnega sveta STO in predstavnikov panožnih združenj
Na novinarski konferenci, z dne 27. maja 2021, pred glavno turistično sezono je STO predstavila promocijske aktivnosti za zagon turizma ob sproščanju ukrepov in ponovnem zagonu turistične panoge. Z motivacijsko kampanjo Zdaj je čas. Moja Slovenija. STO v sodelovanju s partnerji slovenskega turizma navdušuje prebivalce Slovenije za oddih v Sloveniji, številne promocijske aktivnosti izvaja tudi na ključnih tujih trgih slovenskega turizma.
STO je skupaj s številnimi partnerji pripravila osrednjo vseslovensko motivacijsko kampanjo Zdaj je čas. Moja Slovenija. Njen cilj je navdušiti prebivalce Slovenije za oddih v Sloveniji in s tem spodbuditi okrevanje slovenskega turističnega gospodarstva. STO izvaja tudi različne aktivnosti na ključnih tujih trgih slovenskega turizma.
Na novinarski konferenci so stanje v slovenskem turizmu pred poletno turistično sezono predstavili tudi Fedja Pobegajlo, direktor Turistično gostinske zbornice Slovenije, Iztok Altbauer, direktor Skupnosti slovenskih naravnih zdravilišč, Marko Lenarčič, direktor Združenja Aktivna Slovenija, in Miha Kovačič, direktor Kongresnega urada Slovenije.