Prejemniki priznanj Turistično gostinske zbornice Slovenije
Na 68. Gostinsko turističnem zboru je Zbornica podelila priznanja zaslužnim posameznikom, ki so s svojim delom prispevali k uspešnosti in kakovosti svojih podjetij. Poleg tega so priznanja prejela podjetja za nove investicije v turizmu ter za obletnice delovanja. Vsem prejemnikom še enkrat iskrene čestitke!
Prejemniki priznanj:
1.Priznanja gostinskim, hotelirskim in turističnim podjetjem, organizacijam in izobraževalnim institucijam
1.1. Za investicije, pestrost ponudbe in dvig kakovosti storitve ter za oblikovanje inovativnih turističnih produktov
- Adria d.o.o.: V podjetju Adria so v času epidemije prenovili kulturno dediščino – depandanse arhitekta Mihevca, ki danes nosijo ime Vile Adriatic. Uvedli so tudi mobilne hiške visokega razreda ter razširili ponudbo poslovnega turizma z izgradnjo kongresne dvorane.
- Grand Koper, Jaz in Božo d.o.o.: Konec maja je svoja vrata odprl prenovljen osrednji koprski hotel. Grand Koper nagovarja predvsem poslovnega gosta, pare in popotnike. Zadovoljil pa bo tudi družine in večje skupine, npr. športnike na pripravah – predvsem v času izven glavne sezone. V hotelu je 8 različnih tipov dizajnerskih sob, skupaj pa jih naštejemo natančno 60. Gostom bosta v drugi polovici leta na voljo manjši wellness in fitness. Do konca leta bodo urejeni tudi prostori za sestankovanje in manjša poslovna srečanja.
- Hotel Bohinj, Alpinia d.o.o.: Hotel Bohinj obsega 69 sob, restavracijo, wellness, konferečno dvorano, kmečko sobo in vrt s kuriščem in bistrojem. Hotel Bohinj je namenjen mladim po srcu, združuje alpski stil in občutek za tradicijo. V ospredje postavljajo aktiven oddih, doživetja in pester program dogajanja. Gostom skozi ponudbo predstavljajo lokalne posebnosti, kulinarične specialitete in jih popeljejo v doživljanje pristnega Bohinja.
- Hotel Elegans Brdo, JGZ Brdo: V sodobnem hotelu, vpetem v čudovito naravno okolje posestva Brdo, je na voljo 123 sob, kjer gost v edinstvenem ambientu prebiva v osrčju narave. Kulinarično zgodbo hotela piše prejemnik Michelinove zvezdice, Tomaž Kavčič, ki v ponudbo vključuje domačnost in lokalnost.
- Hotel Jama, Postojnska jama d.d.: Hotel je svoja vrata prvič odprl leta 1971 in se hitro umestil na seznam najboljših hotelov v Regiji. Danes se hotel po celoviti prenovi ponaša z vrhunsko opremljenimi prostori, ki jih zaznamuje sodobni dizajn z dodatkom tradicije. Gostom je na voljo 156 prostornih sob, na novo pa je urejena tudi promenadna pot, ki vodi do vhoda v Jamo in ponuja lep poglej na reko Pivko.
- Hotel Lipa, Hit d.d. Nova Gorica: Prizadevanja za zeleno, lokalno in avtentično storitev so bila osrednje vodilo pri prenovi restavracijskega dela. V letu 2020 so odprli prenovljen Bistro, kjer so se pri pripravi jedilnega lista ob pomoči Društva žena in deklet Šempeter navezali na bogato lokalno kulinarično tradicijo. Načrtovanje prenove Bistroja so v družbi Hit zaupali domači arhitektki, ki je sodobnim arhitekturnim trendom in opremi dodala kreativne dekorativne elemente, ki prostor obarvajo z utrinki iz šempetrske tradicije.
- Igralniško zabaviščni center Park, Hit d.d. Nova Gorica: V centru Park so najprej preuredili igralniške prostore in poskrbeli za novo prostorsko razporeditev igralnih avtomatov in igralnih miz, sledila je prenova koncepta in ambientov za gostinsko dejavnost. Prav tako je novost in popestritev gostinske ponudbe centra Park samopostrežna restavracija Panorama, ki prinaša okusen, sveže pripravljen in sproščen obed. Prijetni in novi prostori s t. i. front kuhinjo so umeščeni na intimni in odmaknjeni galeriji visoko nad igralnico, kjer lahko gostje v vsakem trenutku začutijo utrip centra.
- Hotel Maestoso, Holding Kobilarna Lipica, d.o.o.: Novi Hotel Maestoso, s štirimi zvezdicami superior, je aktiven in sodoben hotel, ki je svoja vrata odprl v začetku julija letos. Restavracija Gratia ponuja najboljše kraške sestavine v prefinjenih in dovršenih jedeh, vrhunska kuharska ekipa pa poskrbi, da je poleg prijetnega ambienta nepozabna tudi kulinarična izkušnja. Kongresni center Conversano z 11 dvoranami pa omogoča izvedbo različnih poslovnih dogodkov.
- Hotel Ribno, Epidos d.o.o.: Hotel Ribno z obeh strani objema glamping. Na eni strani je v gozdu skrita Slovenska vas s pristnimi lesenimi hiškami, kjer neposreden stik z naravo in vonj po lesu vedno pričarata sproščeno vzdušje. Na drugi strani pa je popolnoma nova Kolesarska vas z naravnim bazenom. v stilsko opremljenih hiškah je na voljo prav vse, kar gostje potrebujejo za popolno razvajanje. Hotel in glamping se ponašata s certifikatom Zero Waste hotel.
- Terme Dobrna d.d. –Boutique hotel Dobrna: Zgodba hotela se je pričela že leta 1862, prenovili pa so ga v letu 2020. Pri obnovi so obdržali arhitekturne elemente spomeniško zaščitene stavbe. Še tako prefinjenim okusom so na voljo Superior, Deluxe in Premium sobe. Jeseni 2020 pa so investirali v nastanek šestih apartmajev Spa Suite Dobrna. Vsak apartma ima lasten SPA s turško savno, prho termalni dež ter zunanjo leseno kad z naravno termalno vodo, ki priteče neposredno iz termalnega vrelca.
- Hotel Paka, Gorenje Gostinstvo d.o.o.: Hotel Paka se ponaša z 52 prenovljenimi sobami, med drugim so vzpostavili tudi družinske sobe. Svojo kulinarično ponudbo so nadgradili z novo A’la carte restavracijo in lastno slaščičarno, znano po izvrstnih sladicah. Šest visoko opremljenih konferenčnih prostorov pa omogoča odlično izvedbo seminarjev, simpozijev, konferenc in izobraževanj.
1.2. Za pomembne obletnice in jubileje:
- GTM Metlika d.o.o.: Podjetje letos praznuje svojo 30-letnico delovanja. So lastniki butičnega Hotela Bela krajina, kampov Breza v Metliki in Bela krajina v Škriljah ter gostišča. Še najprej jim želimo uspešno poslovanje.
- Igralniško zabaviščni center Korona, Hit d.d. Nova Gorica: Družba Hit je leta 1991 v prostorih hotela Relax odprla Hit Casinò Kranjska Gora, center pa je leta 2004 dobil novo ime, in sicer Korona, Resort & Entertainment. Danes je center Korona eden izmed najsodobnejših primerov integriranega igralniško turističnega produkta, v sozvočju z naravo, ki praznuje 30-letnico uspešnega delovanja.
- Srednja šola za gostinstvo in turizem Novo mesto: Srednja šola za gostinstvo in turizem je bila ustanovljena leta 1961 v današnjem Jakčevem domu kot Poklicna gospodinjska šola Novo mesto, od leta 2007 pa je del Grma Novo mesto – Centra za biotehniko in turizem. Danes je šola ena od desetih gostinsko-turističnih šol v Sloveniji. Njihovo poslanstvo je usposobiti mlade za poklice v gostinstvu in turizmu, kar jim uspeva že lepih 60 let.
- Kamp Koren, Lidija Koren s.p.: Kamp Koren letos praznuje 30. obletnico izjemno uspešnega poslovanja. Bil je prvi slovenski kamp, ki je prejemal številna mednarodna in domača priznanja za ekološko ravnanje. Kamp je vsa leta rastel in razvijal ponudbo, kot so eko hiške, glamping, konferenčna dvorana, fitnes dvorana, številna športna infrastruktura itd. Je kolesarjem in pohodnikom prijazen kamp itd.
2. Priznanja zaposlenim v gostinstvu, hotelirstvu in turizmu
2.1. Za posebne dosežke pri delu in doprinos k dvigu kakovosti storitve
- Jasminka Maksimović, Jasna Chalet Resort d.o.o.: Ga. Jasminka ima za seboj 35 let delovanja v turizmu in predvsem v gostinstvu. Je ena prvih članic ekipe Jasna Chalet Resort. Zaveda se, da je topel, pristen nasmeh najpomembnejši pri sprejemanju gostov. S tem namenom je sodelovala v internem kariernem centru izobraževanja iz digitalnega marketinga – IT v turizmu in opravil mentorski izpit, da se lahko posveča mladim kadrom. Dokazuje, da leta niso ovira, ko se je treba izobraževati, prilagajati novim vsebinam, digitalizaciji sveta in to nesebično deliti z mlado ekipo.
- Martin Skale, Thermana d.d.: pri svojem delu, kot vodja izmene v strežbi, je strokoven, odgovoren, samostojen in samoiniciativen. Izkazuje veliko mero gostoljubnosti in premore izjemen občutek za gosta. V podjetju Thermana je zaposlen že več kot 35 let, svoje znanje pa preko mentorstva uspešno predaja mlajšim generacijam.
- Metka Krivec, Thermana d.d.: Je vodja programa hotelirstvo in kongresni turizem, v podjetju Thermana pa je zaposlena že 31 let. Pri svojem delu izkazuje skrb za gosta in izjemno gostoljubnost, visok nivo kvalitete pa kot odgovoren vodja prenaša tudi na naslednje generacije. Zaslužna je tudi za uveljavljanje trajnostnega vidika delovanja v družbi Thermana.
- Slavica Deželak, Thermana d.d.: vodja kuhinje Zdravilišče Laško kot strokovna kuharica pri svojem delu deluje profesionalno, samoiniciativno, odgovorno in inovativno. Pri pripravi kulinarične ponudbe skladno s strategijo podjetja razmišlja trajnostno, vključujoč lokalne dobavitelje in sezonskost živil, obenem pa jedilnike načrtuje z namenom čim manjše količine ostankov hrane.
- Herman Pančur, Terme Snovik – Kamnik d.o.o.: Gospod Pančur je bil zaposlen kot natakar v Termah Snovik. V 50. letih aktivnega dela v strežbi je delo opravljal z veseljem in stregel zanimive goste – od številnih tujih delegatov kot tudi slovenskih oblasti. Bil je mentor številnim dijakom, pri praksi jih je usmerjal, spodbujal in jim dajal življenjske napotke za uspešno kariero, kot je bila njegova.
- Janez Horvat, Hit d.d. Nova Gorica: Po odsluženem vojaškem roku se je kot natakar zaposlil v podjetju Hit. Danes soustvarja nepozabna eno-gastronomska doživetja v centru Park. Svoje delo nenehno nadgrajuje z udeležbami na tečajih na področju barmanstva, komunikacije z gosti ter jezikovnih tečajih. Sedaj glavni natakar v Parkovi restavraciji Tiffany je pri svojem delu strokoven, natančen in odgovoren, obenem pa mlajši generaciji vzor in dober mentor.
- Danijel Babić, Postojnska jama d.d.: Gospod Danijel se je takoj po končanem šolanju zaposlil v podjetju Postojnska jama d.d., kateremu ostaja zvest že spoštljivih 39 let. Dolgoletno profesionalno delo v strežbi je dopolnil še z nazivom sommelierja I. stopnje. Njegova predanost gostinski stroki, timski duh in prizadevanje za najvišje standarde dela, se je odrazila v mnogih zlatih medaljah, po katerih je posegal skupaj z ekipo sodelavcev na tekmovanjih gostinsko turističnih zborov. V svoji dolgoletni karieri je bil mentor številnim dijakom in pripravnikom, na katere je prenašal strokovne izkušnje in izkušnje dela z ljudmi.
- Janez Margon, Postojnska jama d.d.: Tekom dela v vodniški službi pri Postojnski jami je razvil visoko stopnjo profesionalnosti, ki se odraža v odnosu do gosta, v odnosu do sodelavcev in v odnosu do Jame kot naravne vrednote. Z izkušenostjo in rastjo na karierni poti v Postojnski jami, je prevzel mesto Vodje vodnikov, s tem pa pristopil k dodatnim uspešno izpeljanim projektom. Svoje dragoceno znanje in jamarske izkušnje kot mentor navdušeno predaja mladim, ki šele vstopajo v vodniške vrste.
- Aleš Grašič, Sava Turizem d.d.: Je inovativen in odgovoren vodja kuhinj in odličen organizator dela. Speljal je izjemno veliko zahtevnih kongresnih dogodkov in seminarjev. Zaslužen je za vrhunsko kulinariko – zna ustvariti kompleksne jedi in specialne menije. V procesu vodenja med zaposlenimi vzdržuje ustrezne odnose in spodbuja medsebojno sodelovanje, timsko delo in ustvarjalno kreativno vedenje.
- Aleš Rantaša, Sava Turizem d.d.: V Zdravilišču Radenci je zaposlen že 35 let. S strokovnim pristopom razveseljuje in razvaja goste, sodeloval pa je tudi pri strežbi svečanega kosila ob dvakratnem obisku papeža. V delovnem procesu je sodelavcem vzor, motivator in hkrati mentor, posledično dviguje nivo organizacijske kulture in klime v oddelku, za kar so mu sodelavci izredno hvaležni.
- Gordana Damjanović, Sava Turizem d.d.: Gospa Gordana je odgovorna in pripadna podjetju Sava Turizem. V družbi je zaposlena že 18 let. S pomočjo kuharske in strežne ekipe pa je letos dodala dodatni pečat vse boljši prepoznavnosti Restavracije Taverna.
- Mile Vasiloski, Sava Turizem d.d.: Zaposlen je na delovnem mestu pomočnika vodje strežb v Hotelu Park na Bledu. Je izjemno odgovoren in skrben delavec, ki z veseljem poskrbi za zadovoljstvo gostov. Vedno priskoči na pomoč kolegom v ostalih Savinih restavracijah, ki so zelo veseli, da je njihov sodelavec in eden od vodij.
- Mojca Erat, Sava Turizem d.d.: Svojo pot je začela v Grand hotelu Toplice, kjer je delala kot receptorka na bazenu. Sedaj je prevzela delovno mesto receptorke na kopališču Wellness Živa. Delo opravlja z velikim veseljem in odgovornostjo. S svojim doprinosom, delavnostjo, poštenostjo in prijaznostjo je dosegla veliko spoštovanje ne samo med gosti, temveč tudi med zaposlenimi.
- Vladanka Rebec, Sava Turizem d.d.: Receptorski ekipi Hotela Park se je pridružila pred več kot 38 leti. Gre za osebo, ki ji delo predstavlja način življenja, kar dokazuje njena dolgoletna zvestoba hotelu in njegovim gostom. Marljiva in delu zvesta receptorka diha za Hotel Park.
- Prim. Mag. Branko Šibanc, Terme Dobrna d.d.: Primarij se je kolektivu Term Dobrna pridružil junija 2019. Poleg vodstvene funkcije je prevzel tudi pobudo za razvoj in izvajanje inovativnih butičnih zdravstvenih programov, v katerih je prevzel tudi ključno gonilno vlogo. S svojim prispevkom na področju razvoja novih edinstvenih programov kot so Borelioza, Motnje spanca, Post Covid-19 rehabilitacija,… je bistveno prispeval k uspešnemu poslovanju in razvoju Term Dobrna.
- Vojko Munih, Igralni salon Admiral Karneval d.o.o.: Vojko Munih, trenutno zaposleni v podjetju Igralni salon Admiral Karneval d.o.o je izkazal nadpovprečno delovno učinkovitost na področju igralništva v svojem dolgoletnem delu. Med gosti slovi po svoji prijaznosti, gostoljubnosti in s svojo strokovnostjo navdihuje tudi ostale sodelavce. Udeležuje se izobraževanj in jih sam izvaja že vrsto let. S svojim znanjem, inovativnimi idejami in samoiniciativnostjo prispeval k dvigu igralniškega standarda tako v skupini Admiral Slovenija.
3. Priznanja partnerskim podjetjem ali ustanovam in zaslužnim posameznikom za izjemen dosežek k razvoju slovenskega turizma
- Advansys d.o.o.: Podjetje Advansys že vrsto let uspešno sodeluje z igralniško panogo. V zadnjem času je z razvojem produkta Nexio pomembno doprinesel k dvigu igralniških standardov. Nexio optimizira procese, poveča interakcijo z gosti in omogoča natančen vpogled v poslovanje.
- Boštjan Vrščaj, predsednik Turističnega društva Laško: Nekoč turistični vodič je danes zaposlen kot predsednik Turističnega društva Laško. Gonilna sila raznovrstnih dogodkov in prireditev, ki so namenjeni turistični promociji Laškega, na svojevrsten način, neposrednostjo in neizmerno energijo išče nove poti in ideje za promocijo destinacije Laško.
- Majda Rebolj: Svoje znanje je več kot 25 let prenašala na mlajše generacije v procesu izobraževanja. Ob svojem delu bila mentorica mnogim mladim na strokovnih tekmovanjih kuharstva, kjer so mladi posegali po zlatih odličjih. Ves čas je bila vpeta v delo GTZ Slovenije, kot vodja strokovnega tekmovanja kuharstva.
- Restavracija Pavus in šef Marko Pavčnik, Marko Pavčnik s.p.: Marko Pavčnik, eden najvidnejših kreatorjev slovenske kuhinje, pri svojem kulinaričnem ustvarjanju rad vključuje divjo hrano in lokalne elemente. V let 2011 je v upravljanje prevzel restavracijo na Starem gradu Laško, ki pa je v letu 2019, poznana kot Restavracija Pavus, postala Hiša gastronomije Okusiti Laško. Pridobila je ocene Gault Millau, Michelin ter povabilo v društvo JRE, kar jo umešča visoko na kulinarični zemljevid Slovenije.
Avtor fotografij: KRAFTART