Novice

Napoved delavnic: “Učinkovito trženje v turizmu: prepoznavanje in doseganje potrošnikov”

28/02/2018 v Novice

Turistično gostinska zbornica Slovenije vas v partnerstvu s Katedro za trajnostni razvoj destinacij UP FTŠ TuristiceZavodom Turizem Ljubljana in Zavodom za turizem Maribor Pohorje vabi na strokovni delavnici z naslovom »Učinkovito trženje v turizmu: prepoznavanje in doseganje potrošnikov«.

Prva bo poslovni izziv naslavljala z vidika doseganja potrošnikov preko družabnih omrežij, in sicer 15. marca v Ljubljani v prostorih TGZS, vodila pa jo bo prof. dr. Ulrike Gretzel iz ameriške University of Southern California, The Annenberg School of Communication, mednarodno uveljavljena strokovnjakinja s področja družbenih omrežij v turizmu.

Na drugi delavnici, 21. marca na UP FTŠ,se bomo ukvarjali z vidikom tržnega segmentiranja turistov, vodila jo bo prof. dr. Sara Dolničar iz avstralske University of Queensland, Australia, The UQ Business School, Tourism Clustermednarodno uveljavljena strokovnjakinja s tržnega segmentiranja in raziskovanja v turizmu.

Obe delavnici bosta trajali vsaka po 140 minut, potekali pa bosta v angleškem jeziku. V drugem delu delavnic so udeleženci vabljeni, da predstavijo konkretne izzive iz svojih področij s tematskega področja, za katere bosta predavateljici skupaj z drugimi predlagali tudi konkretne rešitve.

Število mest je omejeno, zato s prijavo pohitite. Za naše člane smo zaradi aktualnosti tematike pripraviliposebno ponudbo – člani SRIPT se dogodkov lahko udeležite brezplačno (prijava je vseeno potrebna), za člane Turistično gostinske zbornice Slovenije pa je kotizacija 40€ z DDV (za obe delavnici 80€+DDV). Prijavnina vključuje predavanje, izročke predavateljic in odmor s pogostitvijo. Predavateljici bosta v gradivo vključili tudi seznam petih (5) gradiv ali virov za nadgradnjo/ponovitev znanja o temi delavnice.

  1. Social media in tourism: utilizing benefits and avoiding pitfalls
    15. marec 2018, 10.00 – 13.00, prostori TGZS (Dimičeva 13, 1000 Ljubljana)

Delavnico bo vodila prof. dr. Ulrike Gretzel iz ameriške University of Southern California, The Annenberg School of Communication.
Več o predavateljici: https://annenberg.usc.edu/research/center-public-relations/dr-ulrike-gretzel.

  1. Market segmentation in tourism: assuring valid and business oriented results
    21. marec 2018, 10.00 – 13.00, UP FTŠ (VP 2)

Delavnico bo vodila prof. dr. Sara Dolničar iz avstralske University of Queensland, Australia, The UQ Business School, Tourism Cluster.
Več o predavateljici: https://www.business.uq.edu.au/staff/sara-dolnicar.

VEČ INFORMACIJ O DOGODKU

PRIJAVA NA DOGODEK

Switch The Language

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com