Napoved delavnic: “Učinkovito trženje v turizmu: prepoznavanje in doseganje potrošnikov”
Turistično gostinska zbornica Slovenije vas v partnerstvu s Katedro za trajnostni razvoj destinacij UP FTŠ Turistice, Zavodom Turizem Ljubljana in Zavodom za turizem Maribor Pohorje vabi na strokovni delavnici z naslovom »Učinkovito trženje v turizmu: prepoznavanje in doseganje potrošnikov«.
Prva bo poslovni izziv naslavljala z vidika doseganja potrošnikov preko družabnih omrežij, in sicer 15. marca v Ljubljani v prostorih TGZS, vodila pa jo bo prof. dr. Ulrike Gretzel iz ameriške University of Southern California, The Annenberg School of Communication, mednarodno uveljavljena strokovnjakinja s področja družbenih omrežij v turizmu.
Na drugi delavnici, 21. marca na UP FTŠ,se bomo ukvarjali z vidikom tržnega segmentiranja turistov, vodila jo bo prof. dr. Sara Dolničar iz avstralske University of Queensland, Australia, The UQ Business School, Tourism Cluster, mednarodno uveljavljena strokovnjakinja s tržnega segmentiranja in raziskovanja v turizmu.
Obe delavnici bosta trajali vsaka po 140 minut, potekali pa bosta v angleškem jeziku. V drugem delu delavnic so udeleženci vabljeni, da predstavijo konkretne izzive iz svojih področij s tematskega področja, za katere bosta predavateljici skupaj z drugimi predlagali tudi konkretne rešitve.
Število mest je omejeno, zato s prijavo pohitite. Za naše člane smo zaradi aktualnosti tematike pripraviliposebno ponudbo – člani SRIPT se dogodkov lahko udeležite brezplačno (prijava je vseeno potrebna), za člane Turistično gostinske zbornice Slovenije pa je kotizacija 40€ z DDV (za obe delavnici 80€+DDV). Prijavnina vključuje predavanje, izročke predavateljic in odmor s pogostitvijo. Predavateljici bosta v gradivo vključili tudi seznam petih (5) gradiv ali virov za nadgradnjo/ponovitev znanja o temi delavnice.
- Social media in tourism: utilizing benefits and avoiding pitfalls
15. marec 2018, 10.00 – 13.00, prostori TGZS (Dimičeva 13, 1000 Ljubljana)
Delavnico bo vodila prof. dr. Ulrike Gretzel iz ameriške University of Southern California, The Annenberg School of Communication.
Več o predavateljici: https://annenberg.usc.edu/research/center-public-relations/dr-ulrike-gretzel.
- Market segmentation in tourism: assuring valid and business oriented results
21. marec 2018, 10.00 – 13.00, UP FTŠ (VP 2)
Delavnico bo vodila prof. dr. Sara Dolničar iz avstralske University of Queensland, Australia, The UQ Business School, Tourism Cluster.
Več o predavateljici: https://www.business.uq.edu.au/staff/sara-dolnicar.