Gostinsko turistični zbor Slovenije
Ljubljana, 23. oktober 2015
Natisni članek Pošlji članek po elektronski pošti

Podelitev priznanj TGZ

Na zaključni slovesnosti nedavno končanega 62. Gostinsko turističnega zbora Slovenije je Turistično gostinska zbornica podelila priznanja za kakovost in uspešnost.

PREJEMNIKI PRIZNANJ: 
 
Gospod mag. Miran Čurin, HIT d.d., vodja Hotela Park
Gospod Goran Srebrnič, HIT d.d., natakar
Gospod Milan Bohak, HIT d.d., vodja gostinstva
Gospa Janja Bučić, HIT d.d., vodja kuhinje Hotela Korona
Gospa Nevenka Latin, HIT d.d., natakarica
Gospod Milan Bohak, Hit Alpinea d.d., vodja gostinstva

Višja strokovna šola za gostinstvo in turizem Maribor, MIC - Akademija kulinarike in turizma
Srednja šola za gostinstvo in turizem Ljubljana
Turistica - Fakulteta za turistične študije, Univerza na Primorskem
Slovenska turistična organizacija
Turistična agencija Palma d.o.o.
Društvo turističnih novinarjev FIJET Slovenija
Casino Portorož d.d.
Turistična zveza Slovenije

OBRAZLOŽITEV PRIZNANJ: 
 
Gospod mag. Miran Čurin, vodja hotela Park, HIT d.d. prejme priznanje za dolgoletno uspešno delo in prispevek k razvoju turizma.
Turistični delavci poznamo mag. Mirana Čurina kot predanega turističnega strokovnjaka. Po rodu Prlek je svojo poslovno pot pred več kot 30 leti začel v hotelu Slavija v Mariboru, nadaljeval v Bernardinu, zadnjih 30 let opravlja vodstvena dela v skupini HIT na vseh njihovih lokacijah: v Novi Gorici, Kranjski Gori, Umagu  in Črni Gori. Sodeloval je tudi v upravnem odboru TGZ, v organih TZS, predaval na VŠGT Maribor, ter pomagal pri razvoju turizma tudi v Srbiji in Črni Gori. Delo v turizmu in gostinstvu mu je delo z ljudmi za ljudi in še vedno vsak dan nov izziv.
 
Gospod Goran Srebrnič, natakar, HIT d.d. prejme priznanje za dolgoletno uspešno delo in prispevek h kakovosti storitev.
Gospod Goran Srebrnič v Hit-u skrbi za kakovostno postrežbo gostov že 40 let. Začel je v hotelu Sabotin kot vajenec, kjer dela tudi danes, vmes pa si je nabiral izkušnje tudi v gostilni Pri hrastu. Med sodelavci je spoštovan kot strokoven in svojemu delu predan natakar, ki je vzor mladim generacijam gostincev.  Gostom je všeč  njegov tenkočuten posluh za želje ter srčnost s katero opravlja svoje delo.
 
Gospod Cvijan Josić, glavni natakar,  HIT d.d. prejme priznanje za dolgoletno uspešno delo in prispevek h kakovosti storitev.
Gospod Cvijan Josić je dolgoletni vodja strežbe v hotelu Park v Novi Gorici, v družbi Hit dela že več kot 37 let. Gostinski stroki je predan, se stalno izobražuje in spremlja napredek.  Izkazal se je kot uspešen tekmovalec na Gostinsko turističnih zborih Slovenije, kot mentor pa vzgaja mlade generacije in jih navdušuje za lepote poklica 
 
Gospa Janja Bučić, vodja kuhinje Hotela Korona, HIT d.d. prejme priznanje za dolgoletno uspešno delo in prispevek h kakovosti storitev.
Gospa Janja Bučić je gostinstvu predana že 32 let. Že 11 let uspešno  vodi kolektiv kuhinje v hotelu Korona v Kranjski Gori. Spremljanje trendov in uvajanje novosti so njena stalnica. Sodeluje tudi pri skupnih Kranjskogorskih projektih kot je »kulinarična pot«. Sodelavci jo spoštujejo kot izjemno pozitivno osebnost, ki svoje znanje z veseljem prenaša na mlade.

Gospa Nevenka Latin, natakarica, HIT d.d. prejme priznanje za dolgoletno uspešno delo in prispevek h kakovosti storitev.
Gospa Nevenka Latin je družbi Hit predana že 35 let. Začela je v restavraciji Rožna dolina, nadaljevala v restavraciji Hrast in hotelu Sabotin, v zadnjem obdobju pa skrbi za kvalitetno postrežbo gostov v igralniško zabaviščnem centru Perla. Je izredno vestna, strokovna, kolegialna  in učinkovita sodelavka, ustrežljiva  do gostov ter vzor sodelavcem. 
 
Gospod Milan Bohak, vodja gostinstva, Hit Alpinea d.d. prejme priznanje za dolgoletno uspešno delo in prispevek h kakovosti storitev.
Poznan kranjskogorski gostinec, gospod Milan Bohak je svoje življenje predal skrbi za goste, za dobro kakovost storitev, da je v  družbi HIT Alpinea kulinarika vrhunska in postrežba najboljša. Kot učinkovit strokovnjak je vzor mladim. Turistična  srenja ga pozna kot uspešnega tekmovalca na Gostinsko turističnih zborih in tudi kot dobrega soorganizatorja velikih dogodkov in prireditev. 
 
Višja strokovna šola za gostinstvo in turizem Maribor, MIC - Akademija kulinarike in turizma prejme priznanje za razvoj izobraževanja in zgledno sodelovanje s turističnim gospodarstvom.
V novih odlično opremljenih prostorih je v okviru VSŠGT Maribor začel delovati Medpodjetniški izobraževalni center Akademija kulinarike in turizma, ki je zgleden primer povezovanja turističnih in gostinskih podjetij z izobraževalnim sektorjem. Mladim so se tako odprle nove najboljše možnosti dobre turistične in hotelirske izobrazbe. Direktorici mag. Heleni Cvikl gredo za ta projekt, ki je šolo se je že takoj uvrstil med najboljše v Evropi  vsa priznanja. 
 
Srednja šola za gostinstvo in turizem Ljubljana prejme priznanje ob 70 - letnici delovanja. 
Srednješolsko izobraževanje za gostinstvo in turizem se je v Sloveniji in nekdanji Jugoslaviji začelo v Ljubljani z leta 1945 ustanovljeno SŠGT, ki letos praznuje ponosnih 70 let. Začeli so s 13 dijaki in 5 učitelji, danes pa je to ena največjih tovrstni srednjih šol v Sloveniji, kjer so mnogim mladim generacijam vzgojili znanje in ljubezen do turizma in gostinstva. Šola je uveljavljena tudi v mednarodnem okolju. Dijaki te šole redno žanjejo uspehe na tekmovanjih Gostinsko turističnega zbora Slovenije. 
 
Turistica - Fakulteta za turistične študije, Univerza na Primorskem prejme priznanje ob 20 - letnici delovanja za doprinos k ugledu  turistične dejavnosti doma in v tujini.
Portoroška Turistica je naša najstarejša visokošolska izobraževalna ustanova, ki izobražuje za turistične poklice. Šola seje hitro razširila in začela izvajati svoje izredne študijske programe tudi v Radencih, Ljubljani in Novi Gorici ter se danes lahko pohvali z že preko  2000 diplomanti. Prej visoka  šola je leta 2007 dobila status fakultete. Turistica ima bogato mednarodno dejavnost, omogoča študijsko izmenjavo in delovno prakso v tujini, njeni sodelavci so  uveljavljeni v mednarodnem znanstvenem prostoru. 
 
Slovenska turistična organizacija prejme priznanje ob 20 - letnici delovanja.
Na pobudo turističnega gospodarstva je Slovenija pred 20 leti dobila nacionalno turistično organizacijo po vzoru drugih turističnih  držav, ki se je najprej imenovala Center za turistično promocijo Slovenije. Nova institucija je turistično Slovenijo z velikimi koraki sistematično uveljavljala na mednarodnem turističnem trgu in uspešno približala našo turistično ponudbo vse večjemu številu gostov iz vsega sveta.  Prvih 20 let STO so spremljali izzivi statusnih  preoblikovanj kot tudi izzivi uvajanja novih pristopov za še uspešnejšo promocijo in trženje turizma in tudi za spodbujanje njegovega razvoja. Zadovoljni smo, da smo v letošnjem letu uspeli STO povrniti njen samostojni okvir in ji vnaprej želimo uspešne plovbe v mirnejših vodah.
 
Društvo turističnih novinarjev FIJET Slovenija prejme priznanje ob 50 - letnici delovanja.
V turističnem gospodarstvu smo veseli in ponosni, da so slovenski turistični novinarji med seboj povezani v društvu in čestitamo k 50 letnici organiziranega delovanja ter tudi sodelovanja v FIJET – Svetovnem združenju turističnih novinarjev in piscev. Neprecenljiv je njihov prispevek k ugledu  turistične dejavnosti in k prepoznavnosti privlačnosti turistične  Slovenije doma in v tujini. Posebna pohvala gre njihovi Akademiji za mlade turistične novinarje. 
 
Turistična agencija Palma d.o.o. prejme priznanje ob 25- letnici delovanja.
Celjska turistična agencija Palma je ena naših najstarejših in največjih turističnih agencij z mrežo 11 poslovalnic po Sloveniji in partnerstvi po celem svetu. Med turisti slovi po kakovostnih počitniških in izletniških aranžmajih v dobrem razmerju s ceno.  Njihove goste vedno znova prevzame  popotniška navdušenost sodelavcev Palme in njihova očitna zvesta prijateljstva s svojimi partnerji s katerimi skupaj ustvarjajo turistične zgodbe »Pod palmo«.  
 
Casino Portorož d.d. prejme priznanje ob 50 - letnici delovanja.
Grand Casinò Portorož daje turističnemu utripu slovenske obale poseben igralniški šarm že več kot 100 let. Leta 1913 se je v vili na griču Sv. Lovrenca prvič zavrtela kroglica sreče. Najsodobnejše i storitve privabljajo vrhunske igralce in dnevne goste.  Prirejajo tudi prireditve kot so turnirji, plesni večeri, modne revije in srečanja. Letos praznujemo 50 let delniške družbe Casino Portorož, ki poleg Casina Portorož združuje še Casino Lipica, Casino Riviera in Casino Bernardin.
 
Turistična zveza Slovenije prejme priznanje ob 110 - letnici delovanja.
Turistična zveza Slovenije s svojo po celi državi razvejano  društveno organizacijo je že 110 let srce turizma v manjših krajih. Je motor sodelovanja vseh, ki imajo turizem radi in želijo njegov razvoj. S svojimi projekti vzgaja mladino za turizem ter si prizadeva za urejenost in lepoto krajev.  Pri njej je bila pred 107 leti ustanovljena Zveza gostilničarskih zadrug za Kranjsko, predhodnica današnje Turistično gostinske zbornice Slovenije.  Naša prostovoljna turistična društvena organizacija je vzor drugim evropskim državam. 

 

FOTOUTRINKI:


 
 

















































O nas:

Turistično gostinska zbornica Slovenije

Dimičeva 13, 1000 Ljubljana


T: 01 58 98 230

F: 01 58 98 224


E-naslov: info@tgzs.si

 

ID za DDV: SI 62178954
Matična št: 3988384

TRR: SI56 0310 0100 2578 617

Pošlji povpraševanje:

*
*
*
*
npr.: 15
 
* obvezna polja
 
Pošlji
© Turistično gostinska zbornica Slovenije, 2012! Vse pravice pridržane! | Avtorji: Plior InfoTech & Sona